Monday, December 13, 2010

UNITAR&UITM

plan : templer (BOSAN) ,jom heboh (BOLEH BELI MAKANAN MURAH!!!)
time: 9 ( dalam erti kata lain pukul 10 lebih. biasala melayu kan)

aku tak mandi pun tapi yang seronok pergi sana aku jumpa puteri!
ye PUTERI!
mari kita lihat siapa yang kena!!!


PUTEGHI GUNUNG LEDANG (sebut gaya lisa sughihani)



PUTEGHI SANTUBONG

disebabkan toilet ada 5 org ade 30 mmg tak la aku nak mandi
plus toilet BERSIH sayang aku nak kotorkan dgn pasir pasir


binatang lain juga berseronok bila ramai org datang
jadi kami berangkat pulang awal untuk elakkan binatang binatang lebih seronok


dekat jom heboh yang best sbb makanan murah, brg brg lain murah, CARI ORG HILANG
yang lain biasa biasa je
artis pun manusia biasa so aku tak teruja pun la
ARTIS MALAYSIA JE PUNN APEDEHAL?!!

sem ni paling best jaga exam kat unitar!! :)


3 comments:

raihan fozian said...

puteghi santubong paling menyeramkan!
weh apsal ejek cara aku ckp. aku xpelat r la.!

Adibahbaik said...

ala sebenarnye kau takut air. sbb tu kau xnak mandi. mengaku je la derr

atikah said...

rehe, haha! tgh mencari PUTEGHA yg hilang haha

dibah, aku seram nak mandi dgn puteghi puteghi tu haha

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*