Monday, December 13, 2010

tau tak jaga exam bosan?

tau tak jaga exam bosan?
ulang 2 kali sebab memang nak tunjuk benda tu bosan
kalau aku jaga exam aku nak ambik budak hotel je. tak budak hotel, budak culinary
dorang jawab cepat
cepat habis cepat balik
so untuk hilang bosan aku baca novel
i don't fancy romance type of novel
but because of i don't have choices i have to read it.
betul la pepatah pernah berbunyi before u judge the book please open it first
BEST WEHHH! haha



also available in movie.
u have to read it guys. best bangat seyh.
aku malas nak bagi synopsis tp mmg best la
sekarang tengah download movie die
nanti aku review mana best lagi
novel ke movie





1 lagi buku
tapi tak habis baca sebab bapak potong line
yess i do like prof. langdon
i'm waiting for the movie
buat la cepat movie ni

11 comments:

Loki said...

TAK AJAK!

atikah said...

aku dah agak kau akan komen tapi aku tak sangka ni yang kau komen. haha

Loki said...

demmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

atikah said...

tak sangka ni yang kau balas

Syed Ahmad Fathi said...

upload ke download?

atikah said...

aku mmg confuse benda benda mcm tu. alahai.

raihan fozian said...

tuesday with morrie pon best. bukan romance and sgt sedih..
bila boeh pegi shopping buku ni! tgh sale la ni.. (:

atikah said...

nti kita pegi after balik kg. sbb time tu dpt duit dah. haha

raihan fozian said...

belanja aku buku so! aku tinggal duit utk byr bil elektri, kereta, roadtax, ngan susu anak je..... sobsobsob

atikah said...

bye! malas nak layan

raihan fozian said...

lucah!

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*