Thursday, December 2, 2010

lameee la

i think everyone dah tau yang bekas adik ipar tony blair masuk islam
aku nak cerita pasal how her daughters react

bila die bgtau pasal die masuk islam 1st question anak die tanya

'adakah ini bermakna emak tidak boleh minum arak lagi?'

'betul'

'yeehhhhh!'

'adakah emak akan berhenti merokok?'

'merokok tidak dilarang dlm islam tp berbahaya tapi bagi emak merokok adalah biasa jadi emak tidak akan berhenti'.

'selepas ini adakah emak akan pakai baju yang terdedah lagi?'

'APAAAA? islam melarang memakai baju terdedah jadi emak berjanji untuk tidak memakai lagi baju mendedah kan aurat'

kalau budak kecil pun malu takkan org dewasa, besar tak malu?
kalau budak kecil kristian pun malu takkan org dewasa islam tak malu?

kadang kadang aku tak phm orang suka pakai terdedah ni

amer munawer pun dah berubah

aku bila lagi? haha

p/s: baru hari tu beli baju besar kan boguard kan? haha

ayat ayat ni skema sbb aku ambik dari al-islam hehe

6 comments:

Atiqah Radzali said...

ewah ewah. baju besar harus pakai sama inner ya. kalau tidak harus campak ke laut bajunya

atikah said...

haha mesti!!!

khaleeftunggal said...

terbaek la broga! hahahaha~
aku ade banyak baju besau..ngee~

atikah said...

ye nanti aku tmbh ye D R najwa ye? haha

raihan fozian said...

baju besar tapi kalau jarang sama ja.. baik duduk rumah tak payah pakai baju. bogel dlm bilik best o. sejuk!!!

atikah said...

kau pernah dengar inner tak? kau kan selalu pakai.

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*