Wednesday, December 15, 2010

3 things

hari ni pergi a'famosa.biasa la mesti mandi.punya seronok tengah mandi sekali aku tenggelam.cis.baik punya cara tenggelam pulak tu.terkangkang!semua sebab gara gara anas balas dendam dengan terbalikkan pelampung.fine

dah habis mandi, nak tukar baju, cuba untuk sangkutkan seluar, sekali DANG! baik punya kepala belt kena batang hidung. tahan air mata je aku dalam toilet tu. keluar toilet, 'apebenda kat hidung kau tu' benjol rupanya.fine.

baca novel lagi best dari tengok movie.ayah die tak seperti yang dijangkakan la.usaha lebih sikit ayah.yes i am talking about the last song,nicholas spark!

4 comments:

Syed Ahmad Fathi said...

spark tu nyanyi lagu apa?

atikah said...

aku tau kau tau tp saja buat buat tak tau.

Syed Ahmad Fathi said...

hahaha.aku tak tahu lah.meh nak search jp.

raihan fozian said...

dah ckp buku ngan cite, buku mesti lagi best! tp aku xtgk pun lgi movie dia.... hahahaha

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*