Wednesday, December 22, 2010

AGAIN

betul la pepatah cakap once u buy u cannot stop, aku rasa salah tapi bunyi die lebih kurang mcm tu la
seriously cuti ni aku banyak shopping
serius ni, time tulis takde gelak gelak pun
kalau kumpul semua duit yang shopping tu aku boleh beli iphone 4 baiii!
hutang hutang semua boleh bayar la
tapi aku hutang dengan adik aku je
cuba tak payah berkira sangat. kan?
anggap je duit tu balasan aku jaga die time kecik
betul tak kakak kakak and abang abang sekalian?

aku beli kasut lagi!!
tapi cuti kali ni baru 2 kasut so ok la kan. KOT!
sape yang biasa bukak bonet kereta aku mesti nampak berapa banyak kasut ade dalam tu
ade antara kasut tu aku tak penah pakai lagi
ade antara kasut tu aku buat pakai pegi kenduri and tengok teater
tapi tengok teater baru sekali so kira la berapa kali aku pakai kasut tu

dengan pertambahan kasut baru lagi berlambak la kan kasut yang terkumpul
and i don't like it
kenapa aku jarang pakai kasut kasut tu
pertama, high heel and wedges, high heel and wedges ni tipu je
takde yang sedap pakai bila jalan
memang masa try eh sedap nye, lembut nye, kusyen nye
bila berjalan 2-3 jam mahu berkerut kerut dahi kau tahan sakit
kedua, kasut kasut tu aku beli online so kasut online ni cantik memang cantik tapi tak best la
keras, membazir kan? menyesal pun ada so kadang kadang kena pakai jugak la
lepas ni pegi kelas aku akan cuba jugak la pakai kasut kasut tu
kena cari hari kelas tak banyak and tak perlu gerak banyak

ape yang aku belajar pasal kasut
pertama, jangan beli online unless sudah ada brand
kalau takde brand hampa toksah duk beli, mengarut ja!
kedua, kasut ni investment jangka panjang kita untuk kaki
so kena beli yang mahal bukan mahal la, yang best, sedap untuk kaki
sebab kasut ni effect lutut tulang semua
tak caya google la
mesti jumpa

ok disebabkan terlampau banyak merepek merungut aku ade 1 projek
projek ni dibuat sebab aku terlampau mengambil tak memberi pun
maksud mengambil adalh menghabiskan duit, membuang masa
memberi adalah something for future, something untuk akhirat aku dan sesiapa yang berminat
so please doa kan projek ni menjadi
and kalau projek ni menjadi next post akan ada pasal projek ni 
harap harap menjadi la projek ni,aminnn



3 comments:

khaleeftunggal said...

kerja aku kat sini..pinjam kasut orang je sebab aku takde kasut..
tapau satu kasut hang bole ka??
hahaha~

atikah said...

boleh. tapi bayar la. haha mcm cool naik motor pakai kasut tinggi. haha

raihan fozian said...

kawe blanjo mu kasut so, mu marey rawe cepak! bakpo deh dok sano lamo2. cendol mung kawe tunggu neyh.. co cito co cito...

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*