Wednesday, June 9, 2010

suka la dengan kau

akademi fantasia musim ke-8..erm watcha say?haha!ramai org ckp akademi fantasia dah hilang taring,sengat dan segala macam racun la.aku suruh kwn aku masuk pun die tak nak.nti die kata tak femes.ceh mcm dapat masuk final je.

tp mesti la ade someone yang kita suka tgk kan even aku tak follow sgt pun.sikit-sikit je.bukan syahir yg ku minati.even die pakai braces.shomel!*erk mcm ape je*

comel laki pkai braces mcm shahredza minhat.



yes die mmg tak femes.tapi yang tak femes ni la aku suka.tak best la kalau yg rmi org minat.

jumpa hari tu aku je beriya lebih.org lain rilek-rilek je.cool-cool aje.haha

baru jumpa yang ni.belum fahrin ahmad lg.

No comments:

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*