Wednesday, June 9, 2010

kau yang ku sayang

ok aku memang selalu lambat.janji pukul 2 dtg pukul 3.haha!tp kdg-kdg je.kdg-kdg laju.

ape lg yang aku lambat?ha HUJAN!masa mula-mula dorang masuk main stream mmg sumpah la aku tak minat.yela mcm poyo je.masa underground dulu sape pun tak pandang.tp dah kuar single bukan kemain lg nye ha.lagi-lagi dgn baju dorang tu ramai gila la pakai.heh.

tapi sekarang.bak kata org people changed.aku suka noh.haha.sbb:RAMBUT DIE LAWA.nak mcm tu jgk.


*rambut die lawa kan?aku ambik kat google je.tngu aan bg gambar mmg susah la kan*

kenapa tngu aan bg gmbr?

sbb hari tu pegi youth 10. jumpa noh and pegang tangan noh!tp bukan tgn sgt la.more to sweater.haha.seronok!haha.

sayangnya noh...susah nak cakp tgk gambar la.pedih pulak hati ni.


*ni pun google jgk*

time pergi hari tu mizz nina ade teman noh.tp tak tgkp la gmbr dorg kat belakang stage tu.

lain kali jmpe nak main rambut la.haha!

2 comments:

rehe said...

u acted like pervert. n ur writing clearly shows that u r a pervert legend. haha

atikah said...

kang noh tulis awk sweet.haha!

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*