Friday, June 25, 2010

HAFIZAH

hello people! last tuesday i was mcm gila sikit.so my friend decide to bring me to pantai.PANTAI REMIS.
tak tau, google sendiri.before this kita org penah pegi tapi without her.

first time pegi for me tempat tu cantik tp hujan time first time pegi but fun la.tp this time i was very FUN.tak tau yang lain mcm mana.

the planning was me and her je because konon nak cerita problem then dia tanya "ajak tra boleh,since today bday dia" i was like ajak je la sape-sape and yang pergi ni:


gambar ni before something happened.haha

pegi dgn fiza kali ni dia bwk pegi tempat yg aku rasa K.A.M.I buat shooting kat situ.tp dorang cakap tak.
dia bwk kita org pegi titi.
TAPI titi dia freaking la gila.




tgk titi dia.mak aihhhhhh di buat dari bahan semula jadi.
paku mcm nak tercabut, kayu lubang-lubang
kalau korang dekat hujung tu lagi la bergoyang semacam
menunggu masa menyembah bumi *pergh ayat aku* haha


bab-bab yang melibat kan ketinggian aku surrender


after dah berposing bagai we move to another side pantai
hahaha di sini something happened
at first tra ajak main baling-baling batu
then everyone like jom la
daril dapat baling yang paling jauh sekali then rehe ckp siapa dapat baling batu cross tiang tu dia menang(tiang tu di tengah-tengah pantai and sgt jauuuuuuuuhhhhhh)
and hafizah ni punya semangat
dia ambik side jauh punya
ala-ala nak masuk pertandingan membaling lembing
sekali...



tau ape yg terjadi?
kaki dia termasuk dalam lecah ni
HAHAHA



HAHAHAHA
ni dia dah bengang dah sbb orang duk gelak-gelak kan dia
nak cover konon cakap mud facial utk kaki
sambil gosok-gosok kaki buang daki
HAHAHAHA

rupanya baru ktorg tau penyeria hidup ktorg selama ni fza

benda ni dah lama tapi aku ambik masa nak post sbb aku tak reti ber-blog lagi
HAHA

5 comments:

Husna.Ma said...

hahaha
klaka lah tikah :DD

rehe said...

penyeri hidup je. tapi jangan cakap pelat2 ek. namaw2.. ;)

atikah said...

una:aku yg dekat situ separuh nak mati gelak

rehe:fza cakap pelat ke?tak tau lak aku.haha

Husna.Ma said...

ak dpt bygkan ouh cane ko gelak.hahah.tgk gamba pon taw

atikah said...

cepat gle ko reply.weh asl tulisan aku besar kecik ni?ko tau cmne nak betolkan tak?haha

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*