Friday, February 4, 2011

filem kita wajah kita

selain dari keluar keluar keluar keluar keluar keluar keluar keluar, boleh teka tak berapa kali aku keluar
aku habiskan masa tengok movie melayu yang keluar dekat astro first
tapi bukan dekat astro la, youtube aje, FREE!
ok boleh nampak kenapa ramai orang suka youtube

aku baru lepas tengok cerita ngankung
cakap la apa korang nak cakap

jangan risau aku takde la selembap mana bila tengok cerita melayu
ngangkung dan sewaktu dengannya je aku lambat tengok 
sebab aku tengok khurafat first day dia keluar WOOOOO!
hebat kan? bangga (sambil tepuk dada)


tapi cuba bagitau kat mana lawaknya ngangkung tu?
kat mana boleh kutip 7 juta?
sebab aku tertido time tengok ngangkung tu!
cer ceghita cer ceghita
hantu kak limah lagi best kot!

aku tak la benci shaheizy sam tu ceritanya je tak suka
kalau suka takkan boleh besembang dengan dia kan?
EH?
yessssss hehek ;)
(bangga dan tepuk dada lagi sekali)

p/s : lu buat wa cair derrrrr

No comments:

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*