Saturday, November 6, 2010

karut

aku tak tau ni gelap hati ke apa
bukan tak suka dgr zikir munajat ke apa
tapi aku tak suka petang petang pasang zikir
nampak aku highlight petang tu

benda tu buat aku rasa apa yang aku tak nak rasa  
rasa sunyi   
rasa nak nanges  

haish

aku tak pernah bangga pun duduk kat situ
sikit pun tak

aku tak nak dah rasa apa yg aku rasa masa duduk kat situ
tapi bila ada benda benda yang buat aku rasa apa yang aku tak nak rasa
resah gelisah la aku haa

sorry la aku tak proud duduk kat situ
bg aku benda tu kesalahan paling besar pernah aku buat


boleh dikira zaman kegelapan jugak la

yang blog ni pun satu! apehal susah sgt nak ikut arahan
dah aku tekan enter ke bawah je la 
ish!

11 comments:

Loki said...

ntah la

atikah said...

kau tau ke aku ckp psl apa?

Atiqah Radzali said...

tau. haha :)

atikah said...

haha.cnfrm la kau tau.

Syed Ahmad Fathi said...

menangis la bagus.

atikah said...

tp tak suka la feeling tu. mcm mana?

Syed Ahmad Fathi said...

every feeling is a gift.

atikah said...

gift dlm bentuk jaket ke motor ke tudung ke aku nak jgk.haha

Syed Ahmad Fathi said...

feeling tuh lagi besar kut nilai dia dari jaket,motor ngan tudung.

atikah said...

aku prefer heartless lagi :)

Syed Ahmad Fathi said...

Its your life. Feel free to choose.

Followers

About Me

My photo
atikah is a simple person. U dont have to be extravagance to be her friends. As long with a good manners and simple, u r most welcome to be part of her life.*GAGAGA*